2010年8月22日 星期日

Enrique Iglesias - Hero



Would you dance
你會跳舞嗎
if I asked you to dance?
如果我要求你跳?
Would you run
你會離開嗎
and never look back?
而且永遠不會回頭?
Would you cry
你會哭嗎
if you saw me cry?
假如你看到我哭?
And would you save my soul, tonight?
你願意保護我的靈魂嗎,就在今晚?

Would you tremble
你會發抖嗎
if I touched your lips?
假如我觸碰你的唇?
Would you laugh?
你會一笑置之嗎?
Oh please tell me this.
喔拜託 請告訴我答案
Now would you die
現在 你願意死嗎
for the one you loved?
為了一個你所愛的人?
Hold me in your arms, tonight.
請把我抱緊在你的懷中,就在今晚

I can be your hero, baby.
我可以成為你的英雄,寶貝
I can kiss away the pain.
我可以用吻驅離你的疼痛
I will stand by you forever.
我永遠會在你的身旁等待你
You can take my breath away.
你可以輕易的奪走我的呼吸

Would you swear
你肯發誓嗎
that you'll always be mine?
發誓說 你將永遠是我的?
Or would you lie?
還是說 你會撒謊?
would you run and hide?
你會逃跑並躲起來?
Am I in too deep?
我會不會陷的太深?
Have I lost my mind?
我已經迷失我自己了嗎?
I don't care...
我不介意……
You're here tonight.
因為你在這裡,就在今晚

I can be your hero, baby.
我可以成為你的英雄,寶貝
I can kiss away the pain.
我可以用吻驅離你的疼痛
I will stand by you forever.
我永遠會在你的身旁等待你
You can take my breath away.
你可以輕易的奪走我的呼吸

Oh, I just want to hold you.
喔,我只是想保護你
I just want to hold you.
我只是想保護你
Am I in too deep?
我會不會陷的太深?
Have I lost my mind?
我已經迷失我自己了嗎?
I don't care...
我不介意……
You're here tonight.
因為你在這裡,就在今晚

I can be your hero, baby.
我可以成為你的英雄,寶貝
I can kiss away the pain.
我可以用吻驅離你的疼痛
I will stand by you forever.
我永遠會在你的身旁等待你
You can take my breath away.
你可以輕易的奪走我的呼吸

I can be your hero, baby.
我可以成為你的英雄,寶貝
I can kiss away the pain.
我可以用吻驅離你的疼痛
I will stand by you forever.
我永遠會在你的身旁等待你
You can take my breath away.
你可以輕易的奪走我的呼吸
You can take my breath away.
你可以輕易的奪走我的呼吸

I can be your hero.
我可以成為你的英雄。

沒有留言: